NORD BOHEMIA CANIS 2013 - Sláva vítězům, čest poraženým

26.05.2013 23:51
MEZINÁRODNÍ VÝSTAVA PSŮ
Litoměřice

    Sobota 25.05.2013
ALMOND EYE Clair de Lune - třída otevřená: VELMI DOBRÝ 5
ROZHODČÍ: Lenka Frnčová

Po dlouhé době jsem s Falcem vyrazila na výstavu. No, a jak jsme vyrazili a dorazili, tak jsme byli i vyraženi. Kdybych byla bývala tušila, že si z Litoměřic odvezeme nejhorší známku, jakou jsme kdy dostali, zůstala bych ráno i s puntíkem ležet v posteli :). Ovšem, jak se říká, kdyby byly v .... ryby, nebyly by rybníky.. sbalila jsem ráno sebe i psa a za nepříjemně sychravého počasí jsem do Litek odjela. Ruku na srdce, že jsem někde v nitru duše byla smířená s faktem, že můžeme být ve třídě poslední, ovšem byla to naděje, která mě ráno vytáhla z postele, a díky které jsem věřila ve výbornou. Ačkoli VD není příjemné, že jsem jela nelituji. Těší mě slova paní Lenky Frnčové, která posuzovala. Máme od ní pěkný posudek, jasně vysvětlila, jak na tom jsme a proč nás hodnotí tak, jak nás hodnotí. A koneckonců to bylo spravedlivé. Náš konkurent a vítěz Atillio di Assonanza, skutečně vyjímečný pes, by musel jinak získat výbornou s hvězdičkou :).
Užila jsem si krásný den, nasála výstavní atmosféru a pokochala se pohledem na krásná zvířata. I když nám Litky nedopadly, hlavu rozhodně nevěším a flintu do žita také nehážu :). S Falcem máme jiné plány, ale o těch někdy příště :).